måndag 20 september 2010

Vinter

Det är fan vinter.

Idiotkallt och jag ska jobba på hemtjänsten ikväll. BURR! Har dragit fram vinterjackan, det enda rätta. Man ska vara tuff mot dom tuffa, huj!

Har kommit hem från förskolan också för bara nån timme sen, och väntar på att mamma kommer hem med bilen, åker väl till stan om en halvtimme kanske. Räknar ner sekunderna och vill verkligen inte, määä! Den här veckan kommer vara mer än jag orkar tror jag. Fast finalen är bra, spana:

*Ikväll: hemtjänsten 14:30-22
*Tisdag: förskolan 12-16, chilla frukter över det.
*Onsdag: förskola 8-17, mer pain.
*Torsdag: in till stan galet tidigt till um, stort glapp men tror att jag utnyttjar detta till solning och småärenden. Sen hemtjänst 14:30-22.
*Fredag: förskola 8-17. Ser ni det där med att sluta 22 och sen börja 8 dagen efter? Mycket otrevligt.. Fortsätter direkt mot Estocolmo för att fira min böna Annie 20 jävla år med dunder och brak! Fin final! Om jag inte tror fel fortsätter firandet för min del till Sofia på lördagen, en 19 barre ;) På söndag kommer jag vara död på alla sätt och vis. Tro mig.

Men nu ska jag hitta varma kläder för kvällens pass. Uuää.. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar