torsdag 9 september 2010

Sånt som inte jag förstår

Som till exempel hur det kan stå "service error" och när man två sekunder senare försöker igen går det hur bra som helst att komma in på sidan. Vad hände då liksom? Vid närmare eftertanke fanns det ingen anledning att hindra mig från att komma in och använda sidan. Nej juste.. Skumt.

Dagen var som den brukar. Sover likt ett djur och åker till jobbet till kl 12. Jobbar med alla små knoddar, myser och får moderskänslor, ryar i och får moderskänslor till kl 16. Sen åker jag hem. Mycket givande, orolig för moderkänslorna dock, för tidigt för sånt!

Finner även mycket blandade känslor angående dieten. Känner mig asnöjd ena stunden och nästa så vill jag bara göra en kladdkakssmet och svulla tills jag kräks. Märkligt det där, påminner om pms eller värsta sortens "jag-har-blivit-dumpad"-beteende. Icke bra.

Ska få tankarna på annat håll nu dock, har en liten spa-evening ikväll, dejt imorn ;)
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar