fredag 14 oktober 2011

En lista från förr, men väldigt annorlunda svar

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Svarta leggings.
Den sista personen du talat i telefonen med? Jenny Olsson.
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ansiktsdragen.
Vilken är din favoritdryck? Cola, Redbull.
Hårfärg? Nån ljus, brunröd med två cm utväxt i askgrått. Dags att köpa hårfärg.
Ögonfärg? Grön. Fortfarande haha.
Vad dricker du på krogen?: Öl, Redbull-vodka, (hemma i Sverige cider).
Favoritmånad? Varmaste månaden
Senaste filmen du såg? Hmm, var nog sista delen på Mitt stora feta grekiska bröllop.
Vad ska du göra imorgon? Jobba, middag med Jenny och sedan sleepover :)

Senaste person som ..
Sov i din säng:
Jag
Skällde på dig: Hmm.. länge sen jag blev skälld på.
Du chattade med: Johanna
Fick dig att gråta: Allt och inget får mig att gråta just nu, haha, så jag vet inte.

Vilken svordom använder du mest? Jävlar, fan.
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Resa, fixa egen lägenhet, köpa 2 hundar, ny garderob och skämma bort mina nära och kära. Skänka några slantar till välgörenhet.
Om någon vill få ditt intresse, hur gör man då? En interesant och ovanlig opening-line.
Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid! Gör fortfarande. Kolla på Dispecible Me i förrgår, asgarva!
Vilka spåk pratar du? Svenska & engelska, spanska lite sådäär.
När grät du senast? Igår eller förrgår, det duggar tätt. Sjukt instabil på den fronten.
Har du några tatueringar eller piercingar? Yes, två st. En på benet och en på handleden.
Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar, vindruvor, ananas, typ sånt.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha nej!
Sover du på mage, sida eller rygg? Rygg eller gärna höger sida.
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Oftast aa, men äsch.
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Något på S
Vad skulle du aldrig kunna tolerera hos en partner? Oärlighet.

Vad ska du göra ikväll? Duscha, kolla TV, sova såsmåningom.
Vad ser du fram emot? Helgen.
Sex på första dejten? Nej.
Vad åt du senast? Choklad
Gillar du att laga mat? Jovars, när jag har gott om tid men har ju lagat mat mer under de senaste 9 månaderna än jag gjort i hela mitt liv så börjar tröttna nu.
Vad är sexigt? Svår att säga, men någon som tar för sig men ändå visar respekt. Eller nåt sånt.
Vad heter dina husdjur? Hazel, Bea får också räknas som husdjur. Och så drar vi in Gördis när vi ändå håller på.
Var är du känsligast på kroppen? Känslig som i smärta, rygg och smalben (don't ask), men för övrigt är jag kittlig överallt och speciellt på knän och revben.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja.
Bio eller promenad? Beror på vädret.
Jag är allergisk mot: Frukt, nötter, björkpollen.

Jag har tagit studenten: JA, fy fan vad jag är bra. Tonerna sitter i fast de var 1½ år sen.
Jag har svimmat: Nja, eller räknas det om man blev medvetslös när man ramla av en häst?
Jag älskar någon: Ingen karl för tillfället men familj och vänner såklart. Ni är allt!
Jag har rapat högt offentligt: hahahaha ohja! Inte blyg jag inte, riktig skogshuggare ;)

1 kommentar:

  1. Ja lilla Bördi är allas husdjur...typ ..på ngt konstigt sätt.

    SvaraRadera