tisdag 18 oktober 2011

Uuuh..


Sitter och beklagar mig för mig själv.

Måndagen fick inte ett lika illa slut som början, tur det. Blev nyss klar med min spanska presentation till imorgon, nu är jag back on track med det där. Tacka gud för google translate säger jag bara! Annars känner jag mig varm och flammig, hängig med ont i nacken och halsen. Symptomen skriker förkylning, något jag helst kan vara utan men ja ja. Känner att en inåtvänd megafinne ligger och gror under näsan också, fan vad skönt! Trodde jag hade växt ifrån den där pubertets pesten men icke. Ska svabba av min tatuering och smörja inför natten, sen blir det sängen. Tidig morgon i morn och lång dag med lektion och allt, huva, bara att bita ihop. Godnaatt.

Längtar till fest och sånt smått med Annie i Sthlm, bara ett av alla nöjen jag saknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar