lördag 1 oktober 2011

Tjooohej! :D

Mina rubriker är väldigt positiva nu för tiden det gillar vi skarpt! Känns som att jag befinner mig i ett glatt uppsving i tillvaron, det är helt fantastiskt snacka om att jag njuter! Och det lär ju hålla en vecka minst, brooooor kommer hit på måndag, MÅNDAG!!! Helt fantastiskt! :D

Igår jobba jag som sagt till nånstans mellan 12 och 1, jag la undan all tvätt idag för jag palla inte igår helt enkelt. (Precis som med spisen, PÅMINN mig gott folk, jag måste tvätta av spisen!! Kommer få panik om jag glömmer den igen.) På kvällen gick jag på bio med Michaela, vi såg "What's your number" grym film, jag skratta sönder mig flera gånger, otroligt att jag kom ut ur salongen hel. Efter filmen fick vi ryck och åkte hem till mig för att plocka ihop sovkläder och shit för att sen dra hem till Micha och lämna allt innan vi traskade till en bar/restaurang i närheten där hon bor. Av tidigare erfarenheter vet vi att dom inte kollar leg och jag är så jävla trött på att känna mig som 17 och 80 år på samma gång så det blev några järn och sen somna jag gott! Och skandalen är ett faktum: 2 öl och avsevärt berusad. Japp...

Idag är det födelsedags dags, min fina tjej Thais fyller år så det blir en sen lunch på TGIF och så för att fira henne, ska bli muy mys, jag tar med kameran och plåtar födelsedagsbarnet åt er ;)

Nu ni, ska jag tvätta, mina mjukisbrallor har fått mycket misstänksamma fläckar efter att jag spillde yoghurt.. VI HÖRS! Ciaoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar