söndag 16 oktober 2011

Sådär ja

Nu är jag nygaddad. Igen :)

Jag, Jenny och Michaela åkte in till New York och begav oss till Soho och Wooster street på förmiddagen imorse. Och för den som är lite påläst så vet ni att det ligger en mycket känd tatuerings studio där. Precis, för alla som anar att jag tatuerat mig på NY ink så anar ni alldeless rätt! Kände igen massor av tatuerare från TV, lite ballt va ;)

Det blev inget helt nytt parti bläck, men jag la till "born this way" och ett handavtryck till min "we're only human" och så fräschade jag till den tidigare textraden så dom är lika svarta. Jag måste tyvärr jag lämna er utan någon bild tills den har läkt lite. Jag tycker handavtrycket är för svullet och den nya texten ska få tjocka på sig lite innan jag visar. Men det kommer en bild senare, lovar!

Rent informationsmässigt: Den här tatueringen gjorde helt cp ont, ondare än jag kom ihåg det. Skugga var det värsta jag gjort i mitt liv, i alla fall så mycket, och det var inte ens så mycket. Måste blivit mes, nej får göra nåt som gör ont på riktigt nästa gång så man har en anledning att gnälla. Om ni undrar var priset var så kan ni få fortsätta undra, jag säger bara att minimum för vilken tatuering som helst där är 200 dollar, så ja, det var dyrt men värt. Jag vill inte höra ett ord om att jag slösat pengar för NI har ingen tatuering gjord på NY ink.

Tack för mig! PUSS!
ciao ;)

2 kommentarer: