onsdag 26 oktober 2011

Tjolahoppp!

Hösten är här och jag lyssnar sönder Lasse låtar. (Notera att det är omöjligt att lyssna sönder Lasse låtar, det är endast ett uttryck)

Idag gick jag upp med ångestslöja över tröttman och gjorde morgonsysslorna. Hade till och med hunnit slänga in lakanen i maskin innan jag lämnade Max på skolan, asskönt. Fortsatte med tvätten, skypa med mamma, åt frukost, tvätta lite mer, bädda sängarna och skypa med Sandra innan Michaela kom och hämtade mig och vi drog ut på kostymmaterial-jakt. Införskaffat detta nu, ätit lunch och gjort klart all tvätt. Fixat till frisyren och facet (som förövrigt behöver all möjlig vård och tvätt just nu) så jag ser acceptabel ut inför eftermiddags passet.

Min värdpappa hämtar barnen just nu, jag ska kolla vad för läxor som väntas och sen ska jag väl vänta på att det är dags att värma rester (ribs, mm!) till middag och så avsluta med basketträning för twinsen. Ska prova en annan halloween sminking ikväll igen så bilder kommer. Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Du får mig alltid att må bättre när allt känns skit!! <3

    SvaraRadera