måndag 3 oktober 2011

Två födelsedagar och ett Sverigebesök!

Jag sa väl senast att min vän Thais från Brasilien fyllde år i lördags? Precis så det vart middag och så lovade jag en bild på flickan så det kommer minsann. Men även lilla Max fyllde år i lördags, han fyllde 9 bast den lille rackaren. Däremot åkt han iväg med syskonen, vänner och mammor till en inomhus vattenpark, sååå det blev inte så mkt firande för min del men han fick ett fyndigt kort och en Harry Potter lego byggsats av mig så vi är alla nöjda! :)

Jag och Thais :)


Idag är en sån där dag med stort D. Stefan kommer hit!!! Jag ska fara in till New York City i afton och dra med han på middag någonstans, kommer bli guld!!! Ska gå igenom en plan för veckan med min värdpappa sen så jag kan spendera en rättvis mängd tid med Stefan men ändå jobba. För jag måste ju jobba liksom. På fredag kommer dock brodern hit till min lilla håla med hyrbilen och så bär det av till Washington DC! Saker börjar falla på plats och det gillar vi! Min bussresa hem är bokad och redo att skrivas ut så det är bara att köra hårt! Hörs gott folk, nu ska jag fortsätta tvätta. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar