måndag 3 oktober 2011

Har en väldigt bra dag

Hej alla vänner och fans!

Nu när mer än halva arbetsdagen har gått och jag vet att min bror har landat säkert här i Amerikatt känner jag att jag har en väldigt bra dag, på alla sätt! Los niños är glada och sammarbetsvilliga, läxor är gjorda och nu sitter jag ute och vakar över dom när dom spelar fotboll med grannen, lovely! Veckans planer som än så länge bara gror i mitt huvud ser ut att gå i lås vilket bara gör mig på ännu bättre humör. Det enda som är kvar innan jag kan ta bussen in till city är middag såklart, och så att Maxen måste läsa 20 min, men vi har en deal så det ska inte vara nå problem. Även om jag givetvis inte tar ut nåt i förskott. Längtar efter bror!! Vill åka in till NY nu! Nu på fläcken! Men jag håller mig i skinnet och lever på att dagen är fin även fast det regnar.

Ciaooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar