tisdag 11 oktober 2011

Hojhoj

Jag lever, men jag är sjukligt omotiverad. Det är mitt enda problem just nu. Och att jag inte kan skicka så mycket som önskat hem med brorsan. Chokladen gjorde inte upp för det heller. Washington va fint som fan, urtjusigt och jag gillart skarpt. Helgen där med Stefan och Marcus var kanon även om jag var redigt trött igår när jag dessutom skulle jobba heldag (kids hemma från skolan). Och idag skulle jag upp ca 30 min tidigare för att skjutsa en kotte till extramatte och på det är det tisdag och spanska lektion för mig. Satt som ett invalido på lektionen men knäppte en RedBull så var det färdigt sen. Kapitel 8 i boken verkar vara lättare än 7, i wonder.. Lite pics från D.C. innan jag drar och hämtar barn. Adioos.

Hyrde cyklar, asnice

Lincoln

Jag och "pinnen", aka Washington Monument

Morsa på Obama, Vita Huset

Miljarde museeum, jag blev attackerad av kravlevorna av en T-rex

FROZENYO! Inte så märkvärdigt som alla tjatar om men det var coolt att man fick tappa upp sin egen yoghurt o allt :)

Capitol Building, där alla smarta nissar sitter och vänder papper, nickar och säger "mm"

Allt för mig!

2 kommentarer:

  1. ÅÅå vill oxå åka till dig :( det suger att ha lite pengar...eller det suger att allt är så dyrt ;) Saknar dig gumman.!!
    Men skönt att du haft det bra nu när Stefan varit där.
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Fint! Ännu ett ställe att besöka någon gång :) Tänk att det är så fint och varmt väder där. Här hemma är det verkligen höst på gång./Mami

    SvaraRadera