fredag 28 oktober 2011

Senil eller annat osmickrande sinnestillstånd

Jaa, jag började skriva ett inlägg igår, spara som utkast och en halv minut senare var det glömt för alltid.

Idag är det fredag, löning och middag med Jenny och hennes päron på Fridays, mycket passande! Ska blir redigt nice och träffa omtalade mamma och pappa Olsson haha :P Annars är det Halloweenhelg och jag är i extas! Äntligen befinner jag mig i rätt land för just denna högtid! Imorgon blir det en himla massa don med kostymer och smink innan jag och Michaela beger oss totalt utspökade till NYC, det är fett Halloween party på gång och det tänker jag inte missa! Skulle aldrig förlåta mig själv, haha :P

Har travat igenom alla morgonsysslor och ska nu ägna mig åt tvätten, och sova, såklart. Har de senaste två nätterna sovit som en tvärdöd hela nätterna och vaknat av väckarklockan för omväxlings skull, vilket är alldeles underbart. Tills man inser att man ska gå upp och lämna den varma sängen och detta med typ ingen som helst förvarning! Brutalt, till och med mer trötthetsframkallande. Nej, gå upp på bestämd tid är inte min grej. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli.

Vi hörs godingar! Många bilder på söndag :) Ciaoo!

1 kommentar: