måndag 24 oktober 2011

Helgen som var


Jaa vad hände denna helg? I fredags gjorde jag absolut nada, jag käka lite pizza och sen slockna jag. I lördags ville jag gå upp tidigt, men icke. Tog mig i alla fall ut på en promenad och fräscha till mig innan Michaela hämtade mig. Vi uträttade lite ärenden innan vi styrde hem till henne där det var kalas för 14 åriga pojkar (grejt) och fullt hus med andra ord. Målet med kvällen var att jag skulle lära mig spela poker en gång för alla men det slutade med att jag bara staplade dom små brickorna i små torn och kollade på Jersey Shore samt tog många mycket annorlunda bilder. På söndagen skypade jag med Matilda, värmde gott om hjärtat, tack fina du! Kom så småningom hem och intog horisontellt läge i några timmar innan jag åkte hem till Jenny för filmmys. Helgen kan summeras som bra även om jag är obeskrivligt hjärndöd just nu ännu en sån här charmig måndag.

Mahaha.. Glad tjej eller? Minst märkliga bilden.



Denna måndag har hittills gått ut på att tvätta upp efter helgen och sova i hopp om att återkomma till normalt sinnestillstånd. Ska strax ta en dusch och vika lite mer tvätt innan det är dags att hämta alla grabbarna. Vi hörs. Ciao.

1 kommentar:

  1. Klev du av karusellen till kvällen min kära? Blev inge pizzor lagda någonstans hoppas jag. <3

    SvaraRadera