tisdag 12 oktober 2010

Alla dessa vuxenpoäng

Jobbar heltid som barnskötare/förskolelärare. Tar bilen till jobbet varje dag. Får öppna respektive stänga och ha fullt ansvar varje dag. Ska på personalmöte på Trianon ikväll och eventuellt få mera jobb. Jag har en kalender som jag är beroende av. Jag använder överstrykningspenna i min kalender(!!). Har ingen fritid mitt i veckan. Totalt: 7 vuxenpoäng. Det känns nice att ha blivit vuxen.

Ska skicka de sista papprena till Skandinaviska Institutet nu, för det är klart. Håhå, det är klart! Då är det bara att vänta på godkännande och intervju och sen är det bara att vänta på ett telefonsamtal från staterna och SEN är det "bara" att åka. Ja jävla, jag ska minsann i väg, håhå.

Ska ut med mitt pälsstycke och rasta lite, sen middag, sen mot stan: personalmöte. Imorn samma tid (kl 19:00) sitter jag i tatueringsstudion och skakar som ett asplöv, det är dags för min tatuering som jag tjatat om i hundra år. Yaaaay! :D :D :D

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar