söndag 24 oktober 2010

Gud i himmelen vad jag har varit inaktiv

Ändring!

Spelade som sagt biljard med E igår, det var nice, vi säger att det blev oavgjort (jag vann). Det var kul, det gör jag gärna om ^^. Shoppade som sagt igår också och tänkte visa en bild på toppen med tryck, för det andra är smått ointressant.

Biljarrrrd!! :D

Jag gillar den :) 199:- Lindex.


Idag åkte vi till stallet. Det var inte överdrivet mysigt, regnet var ihållande och det var kallt, och så var det mycket upprörda känslor hos både mig och mitt E så ja, vi har haft roligare dagar i stallet, även om det givetvis var ganska trevligt idag ändå.

Nu till kvällen ska jag prova på lite träningsövningar jag läst i en nyköpt träning och häsla cosmopolitan, m-hm, det ska jag! Och sen blir det dusch, tandborstning och tandtrådning (på tandläkarens inrådan...) innan jag lägger mig med min goda bok, aah! Hörs!

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar