lördag 9 oktober 2010

Sjuka jävel

Jag alltså.

Hade en helgalen afton igår. Start hos Alex med Macks och lite vin, bussen ner på stan och sedan in på Kalas. Tanken var att jag skulle haffa min danskeman och sedan skulle vi dra till Fame och spana läget, ny krog som öppnat och sånt nice. MEN! Jag försökte mig allt på mannen, hans reaktion var så söt hahah, den kan jag leva på länge! Däremot fastnade vi kvar på Kalas så jag röjde golvet med random liten spanjor och tacka för dansen omkring 02-02:30 ?? Kanske? Nåt sånt. Kul mysko kväll. Hade grymt trevlig konversation om tatueringar med en tjejkompis till Alex, hon var asball, henne gillar vi!

Idag mår vi som en lite lätt överkörd katt, men det gillar vi. Då vet vi att vi lever i alla fall, utmärkt! Ska sova, duscha, städa lite, bädda upp en säng åt Lollo, tagga till lite, äta mat, fixa till kalufsen, kladda på min röda ögonmake, svida om till partystass och knyta bootsen. Ikväll kör vi igen, nykter afton i gott sällskap på Palermo --> Platina. Beräknad ankomst till hemmet igen: 04:00 om ingen plötslig turbulens uppstår.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar