måndag 11 oktober 2010

Tung morgon

Det kändes att det var måndag, uuh.

Med tanke på den extrema sömnbristen under helgen var jag lagom trött imorse, trots sovmorgon. Eller ja, jag var hur pigg som helst tre gånger när jag vakna före larmet men sen när jag väl skulle pallra mig upp kändes det nästan omöjligt. Fattar inte hur min kropp fungerar när det kommer till sömn. Det var en relativt lugn dag på förskolan idag, endast tolv barn så det var skönt såhär en måndag.

Annars då, jag går runt och är kär i alla bilder från gårdagens hästerier och tänker nästan enbart på att jag tatuerar mig på onsdag. Är så jävla taggad och nästan nyfiken på hur ont det kommer göra. Hahah jag är lite skum jag ^^ Ska ringa mitt E, Ciaoo!

1 kommentar:

  1. jag kommer inte riktigt ihåg den där pussen.. :O

    SvaraRadera