lördag 16 oktober 2010

Crazy bitch och ibland hatar jag människor

We're only human är en sanning och skall inte ifrågasättas. Det är alltså ingen fråga (vänligen notera inget frågetecken) och ja, det finns vissa som glömmer att vi är bara människor. En liten påminnelse när man träffar på riktiga jubelidioter som det finns alldeles för många av i denna värld. Dom är också bara människor precis som du och jag babe.

Till då en jubelidiot men ändå stundtals (läs: på den sista tiden väldigt sällan) go och snäll kille. När du gjorde ditt val präntade jag in i mitt huvud att vi är bara människor, du precis som jag och att det sen är en väldigt stor skillnad på oss som människor kan jag inte göra nåt åt. Så i och med den händelsen gjorde den här texten lättare det för mig att acceptera ditt misstag. Det kanske låter kaxigt, men det är vad jag tycker att det var, för såhär i efterhand kan du fan inte komma och vara helylle och säga förlåt. Vi är bara människor, men så funkar det inte darling.

Jag har inte så mycket att säga om kvällen igår, jag har haft bättre utekvällar. Men det finns många guldkorn även i denna, som när E slängde igen toadörren och rapade likt en riktig byggarbetare som precis hävt sig en 2 liters cola själv. En riktig kvinna det där, åskan gick ;)

Ska kolla på film och prata med mamma om livet och alla människor. Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar