söndag 31 oktober 2010

Knackknack!

Känns som om någon står med en stor och obehaglig hammare och dunkar på mitt huvud. Skönt.

Så nu när man sitter hemma i syrrans lägenhet börjar man tänka på vad som hände igår. Eller rättare sagt, man börjar försöka komma ihåg vad som hände igår. Jag var snygg som fan, pratade lite med Ch babe i baren och han blandade nåt gott och starkt åt mig som på beställning. Jag gick runt, gick på toa, dansade inte en enda gång vilket är helt otroligt, tillbaka till baren, tog ny drink och tequila på det och fortsatte gå runt på stället. Jag tror att jag letade efter mitt sällskap eller kanske ett nytt sällskap hela kvällen. Men ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte. Jag minns väldigt klart att en kille bredvid mig i baren bjöd mig på en rom och cola, men jag gick bara ifrån den när jag kände att tequilan sa ifrån. Fel gjorde jag också, jag tog tequila, salt och citron, men saltet ska ju komma först, jävla fail.

Så nu x antal timmar och en slemmig ost bagel senare har jag fortfarande ont i huvudet så mycket att jag vill slita av det, jag känner absolut inte för att gå till jobbet utan skulle helst bara åka hem och sova i soffan i denna lånade hoodtröja som aldrig kommer återse sitt förra hem. En sjal sups bort och jag tar en tröja, mycket praktiskt.

Som säkert noterat är är ju att detta inlägg är väldigt flummigt. Det har nog att göra med att jag fortfarande är berusad, eller nåt i den stilen. Men nu ni, ska jag prata med min kära syster och hennes katt, innan jag går och diskar efter folk jag inte känner. Don't wait up ;)

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar