onsdag 20 oktober 2010

Det går framåt, framåt ^^

Japp, min ansökan är så gott som klar, jag får mest troligt en intervju på fredag. Strålande!

Ska vara en grön bock på complete your applicationform också men den vill inte vara närvarande för tillfället.

Var en vanlig dag på förskolan, inget speciellt hände förutom att jag var helt borta fram till lunch ungefär. Såg inte ens de mest självklara sakerna framför mig men oh well, bara att gilla läget och komma igen imorn.

Har inget vettigt att tillägga, tror jag ska ordna med en kladdkaka och kolla på vänner medan mamma och pappa handlar. Utsööökt, det gör jag. Förresten, är det nån som vet om man kan köpa Jims Värld (på engelska According to Jim) på DVD? Jag skulle vilja ha det, bra serie, skrattar alltid. Tål att tänka på och leta efter. Nåväl, hörs!

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar