lördag 30 oktober 2010

Okey, ut ikväll igen! :D

Livet är underbart!

Jag har jobbat ihjäl mig på Trianon idag och skrubbat varje fläck på stället skinande ren! Ja eftersom de har ny kassa som jag inte har lärt mig så fick jag jobba behind the scenes, alltså städa och diska. Men det gör inget, jag tog telefon och beställningar också , ha!

Kvällen igår var mys jag tackar och bockar till hela gänget från E-berg! Vinet var gott Emma, vitt, halvtorrt från Italien eller hur var det? Jag måste ta namnet på det sen ;)

Ikväll är det mycket spökerier, som jag skrev igår blir jag lite spindelkvinna (som för tillfället har tappat bort mitt husdjur) och jag festar med Alex och Macks med flera på Kalas. Tydligen halloween tema där i kväll, för annars skulle jag ju inte gå dit ändå nejnej... ;P

Nu ni, ska jag duscha bort bull-doften och börja anlägga mitt spindelnät för kvällen. Köpte asballa lösfransar för sjuukt mycket pengar på MakeUpStore dagen till ära, ska visa dom sen, var så säkra ;)

I'm off, trevlig kväll gott folk!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar