onsdag 13 oktober 2010

And it's done!

Oohyes, tattoo!! :D

Det var inte alls en big deal, jag blev chockad för att det inte alls gjorde ont. Klart att det inte var som massage direkt, men det kändes mest som en jävligt irriterande stickande skärande och dryg insekt, typ geting/humla. Det brändes lite, men konstigt nog blev jag mest dåsig. Skulle säkert kunnat somna om det tog längre tid än 15 min ^^

Nu är den i alla fall gjord och vi kan väl sammanfatta det som att Mankan är grym, jag kan lätt som en plätt tatuera mig igen, jag är en grovt nöjd tjej och så kommer jag aldrig glömma att vi är bara människor ;)

Ska sitta uppe till nån gång efter tio så mamma och pappa kan få kika på den lite innan jag lägger mig och sen är det väl sängen. Öppnar imorn igen 07:15. Hurra!

Ciao.

p.s. en bild kommer senare ofc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar