lördag 2 oktober 2010

Sån mumsig

Mm det är a true "true-story".

Borde verkligen hoppa in i duschen men känner mig oförmögen att röra mig åt nåt håll. Men jag har en nyhet! Jag har ju numera sagt upp mig från hemtjänsten som säkert ingen vet men iaf. Jag slutade där i torsdags, och igår på förmiddagen ringde dom från förskolan där jag stack in som vikarie i onsdags och erbjöd mig att prova på en heltidstjänst hos dom. Jag är fortfarande amazed men det är helt sjukt och jag är sjukt nöjd. Antal arbetslösa dagar sen studenten: 0. Kul att jag gick ut som stylist och några månader senare är det Sara: förskolefröken heltid. Awesome!

Igår måste jag säga, var roligaste kvällen ever. Det var en lång kväll, otroligt allt man hann med men det var så sjukt kuuul! Det är svårslaget, tack till dom som gjorde't ;)

Men nu: duschen.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar