torsdag 21 oktober 2010

Jag åker snart

Sanning.

Min ansökan är klar (tackar gud, äntligen!) och imorgon 10.30 har jag min intervju. Helt jävla underbart, hoppas det går fort som fan att få det godkänt i London så en familj kan ringa och säga we want YOU! :D Det vore awesome. Det liksom kryyyper under skinnet på mig. Jag vill tacka ja och sen packa väskan och dra! Gud vad jag längtar, längtar!

Annars då, som vanligt. Gick upp kl 06 och kände för att ligga kvar i sängen, var oförsvarligt irriterad men lugnade mig när jag fick frukost, vaniljyoghurt med crunchy. Möjligtvis den bästa tänkbara frukosten för tillfället. Klockrent vore det om jag kunde äta rostat bröd till. Fan vad nice, ska kolla upp det till imorn! Hahah!

Ikväll: ska vaxa benen och nu skiter ja fullständigt i att jag snorar, jag går lite lugnt på vår trampmaskin några minuter. Måste komma igång och röra på mig! Träffar säkert Ello eller kollar på Vänner också. Eller båda. Nice, nice, hörs sen!

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar