onsdag 10 november 2010

2010-11-10

En dag jag alltid kommer att minnas, jag ska förklara varför lite senare.

Jag kommer vara i USA i 13 månader. Det är 12 månader som innebär arbete som au pair, med 2 veckors semester, och sedan 1 månad när året är klart som jag får resa fritt som en fågel runt i hela USA. Kommer bli sjukt bra, är astaggad!

På jobbet var nästan alla ungar (inklusive mig själv) helt lyriska över snön. Och jag var med på allt! Fixa en bra pulkabacke, bygga en iglo, en snölykta, ett gigantisk snöklot, allt! Och jag tyckte det var skitkul att vara som ett barn igen. Lite snö gjorde susen, brydde mig inte ens om att jag blev blöt och jävlig, det var för kul.

Ikväll ska jag med mami och papi och handla. Jag ska hämta ut ett inloggningskort till min internetbank och sedan slå på stort: köpa en kamera!! Bambambaaaah! Jag har pengarna så nu, äntligen!

Dags för krubb, ciaooo!

1 kommentar:

  1. bah woot? har du fått en familj?! :O

    haha, ja ngt onyttigt vill jag ha i mitt nya nyttiga liv xD de är faktiskt inte såååå onyttiga.. tror jag, höhö

    SvaraRadera