måndag 1 november 2010

Lite bilder från lördagen och så något som gör mig lycklig

En sväng till Ica och Markus var glaaad! :D

För att jag inte orkade knyta mina egna skor, lånar någon annans jättemycket förstora skor som redan var knutna ^^

Hysterisk tjej, haha :P Alex knuffa mig, därav mitt utdragna smink. Men fransarna var ju balla eller hur? :P



Och vad som gör mig lycklig: att bara vara med Sandra och Eric. Inte världens mest lysande bild men det struntar jag fullständigt i, har den som bakgrund på mobilen. Så jag blir lite gladare varje gång jag kollar på den :)


Jobbade idag igen och det var lugnt. Fast om jag var trött eller, så trött att jag knappt kunde ha mina ögon öppna. Men imorgon är jag ledig. Då har jag jobbat 8 dagar i rad. Jävlar.

Ska snart äta och tror det blir en myskväll ikväll. Orkar inte annat. Hörs.
Ciao.

1 kommentar:

  1. Hej snygging!

    Skulle du kunna tänka dig att ta bort bilden samt mitt namn? Blir inte asnice på Google när man ser att jag skulle fyllekräla ;)

    SvaraRadera