fredag 19 november 2010

Plötsligt händer det!

Okej jag har inte vunnit på triss.

Men det är en familj i USA som har mejlat mig och är intresserade av att ha mig som au pair!!! Och det är fan bättre! Även om jag väldigt gärna skulle vinna på triss också, såklart. Kollade mejlen på jobbrasten och blev helt salig, ropa på närmaste kollega: "Linda, kolla det är en familj som har mejlat mig, jag har en intresserad familj!!!! " Helt lyckorusig och småbusig, inget kan förstöra dagen. För tänk, snart kanske jag bokar ett flyg. Svindlande!

Som underförstått är så har jag ju då jobbat och jag har intsett förut att barn är roliga, men idag stod jag och log med tänderna flera gånger och kände att jag riktigt trivdes på jobbet, med barn! Och såklart när jag frågade en liten kille på inte ens 2 år vad jag heter, och han svarade "äpple". Hahaha, inte värsta komplimangen och inte ens en bokstav rätt men söt ändå. (Misstänker att han ville ha ett äpple.)

Denna afton ska jag viga åt filmkväll med min kära kotte E. Vi glor på Pirates 2 och pratar om vanliga samtalsämnen oss emellan.

CIAO! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar