lördag 27 november 2010

Ofattbart

Helt fullkomligt ofattbart att jag lyckas knappa in rätt lösen.

Tjo mina kära vänner och fans. Jag är precis hemkommen från en utekväll, klockan visar 05:25. Ska upp om ca 6 timmar, för det känns inte lönt att sova bort mer av dagen än så. Har borstat tänderna men inte tvättat av sminket för jag orkar inte det helt enkelt. Jag hade ett särskilt mål med detta inlägg och det ska jag berätta för er nu. Jag träffade en man på klubben, han var mörk, nästan svart som natten, engelsktalande och precis min stil vad gäller personlighet. Han rökte och jag kunde liksom känna det. Han rökte Camel. Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle känna skillnaden på olika cigarett-"dofter" men tydligen gjorde jag det. Inte såå konstigt kanske, David röker Camel...

P.s. En jättesnäll kille på efterfest lagade mitt halsband! Vet inte vad du heter men du är guld värld! Tack!

Ciao.

1 kommentar: