söndag 14 november 2010

Min blivande äkta make

Jag har märkt att jag inte minns riktigt hur kärlek känns. Jag älskar att ha friheten som kommer med att vara singel, men att älska en person av hela sitt hjärta känns ändå bättre. Jag har en ganska exakt bild av hur min blivande äkta make ska se ut, vara och låta. Han ska se ut som och vara en blandning av Sam som jag träffade på Mallorca och Hugh Jackman. En engelsman med Sams ungdomlighet och humor, men den seriösa och gentlemanna delen av Hugh, så som han är i "Kate och Leopold" och så slänger vi in lite av badboystilen han kör i "Someone like you" för att krydda det lite. Han ska ha en röst som Peter Jöback och gärna kunna sjunga efter noter. Han ska veta och kunna massor av saker som jag inte kan, men utan att få mig att känna mig dum och ointelligent. Han ska vara 2 till 5 år äldre än mig, fast det är inte så viktigt egentligen. Han ska vara ärlig och ha en mogen verklighetsuppfattning utan bli superseriös och tråkig. Han ska ha sitt eget liv men vara intresserad av mitt. Han ska älska att älska mig. Och han ska älska att bli älskad av mig.

1 kommentar:

  1. Lycka till i sökandet. Har du tur finns han där ute :) / Mami

    SvaraRadera