måndag 22 november 2010

Den här dagen

Igår kollade jag inte på Lilla sjöjungfrun, kollade på Ratatuille (eller hur det nu stavas?).

Så imorse ringde min boss mig kvart i sju och frågade om jag kunde åka till jobbet och öppna, eftersom min kollega som skulle öppna hade en bil som bangade på henne, batteriet laggade och hon skulle inte hinna dit fören kvart i åtta eller nåt sånt. Lite jobbigt för dom som kommer kvart över sju att vänta en halvtimme. Så jag åkte som en blixt till jobbet, kom dit samtidigt som de första barnen, starkt jobbat. Och sen kom min kollega iaf bara tio minuter efter mig så ja, lite bitter blev jag men det gick över när jag fick sluta en halvtimme tidigare.

För övrigt så har jag inte gjort något. Jo jag åt en rad mörk choklad och kollade på Lilla sjöjungfrun. Hon är ju rätt söt den tjejen tycker jag. Nån gång när jag har en kropp som är lite mer vältränad (som typ Ariels) så ska jag klä ut mig till sjöjungfru på ett maskeradparty, punkt! Fick lite Little Mermaid-fnatt så slänger ut lite google-bilder på henne ^^ haha! Någon mer än jag som tänkt på att Ursula kallar Ariel för "lilla slyna" också? Fick en smärre chock, Disney var minsann inte censurerat på den gamla goda tiden! ;)

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar