torsdag 4 november 2010

Försov mig

06:54 kommer mamma in i mitt rum och gormar: Sara börjar inte du kvart över sju!!?!?!?!

Såklart gjorde jag det så det var bara att dra på sig nåt som liknade kläder, haffa en banan och köra som en rally-dåre till jobbet. Jag hann, men det var riktigt nära, kan jag säga. Idag hade vi i alla fall halloweenfest som avslutning på en vecka med halloween-tema. Vi hade skulptering, ansiktsmålning och föräldrar-fika med kakor som barnen själva hade bakat igår, mycket mysigt! Slutade klockan fyra och sen har jag bara pysslat och donat. Ska fortsätta denna afton (21:37) med att städa mitt rum, leta efter plastfickor, testa en sminkning och duscha. Beräknad ankomst till sömnens land: 00:14. På pricken, lätt som en katt.

Nej, I'm off.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar