tisdag 9 november 2010

Redo

Har gjort fyra kopior på mina "frågeformulär" innehållande det jag ska fråga familjen och det som dom eventuellt och mest troligt kommer att fråga mig. Dom hänger i en plastficka med en penna på min garderobsdörr, redo att bli ifyllda med spännande fakta. Så nu kan fyra familjer komma och låta frågorna hagla, jag är redo :)

Annars var det smått pain att åka till jobbet tidigt som ***.. och så kom inte första barnen fören 45 minuter efter att jag började. Kändes sådär, fast rätt skönt att vara solo på stället, lite egentid sådär. Och så snöstormen. Alla kids var överförtjusta i det, jag längtade mer än någonsin efter en solstol på en varm strand vid medelhavet, smuttandes på en iskall piña colada med miniparaply. Men det var en liten dagdröm bara.

Dock! Om jag får bestämma så får jag min familj klar typ i nästa eller nästnästa vecka. Sedan jobbar jag till och med 3 december (ungefär, kanske nån vecka längre) på förskolan och sen ledig fram till min flight i typ januari. Då hinner jag åka på en lugn solsemester till ett ställe som typ GranCanaria (spahotell, ja tack!) och sedan fira jul hemma och mysa i massor med min nya systerson Milo. Sista veckan kan jag viga åt packning och att vara nervös för att flyga i 8 timmar själv mot ny destination: New York.

Fan vad awesome, längtaaar!!! :D
Ciao.

1 kommentar:

  1. Åh fan vad kul! =) Jag vill också dra till USA! Hur länge ska du stanna där sen btw?

    SvaraRadera