måndag 15 november 2010

Stirrar som ett pucko

Var inne på Erics blogg och kolla på Milo. Sitter verkligen och glor i flera minuter på samma bild och får inte nog, ungen är ju så söt och perfekt. Kommer bli en heartbreaker, jag lovar.



Ville verkligen inte gå upp i morse, jag drog mig en timme (fattar inte ens varför jag hade larmet så tidigt?). Och på jobbet satt jag och läste för kidsen i 1½ timme, jag blev ju verkligen piggare av det. Och så lamaste bilresan hem. Upptäckte att det var misstänksamt lite luft i ett bakdäck så efter lite förhandlande med min far fick jag köra bilen hem, i 40 km i timmen. Yaay. Tror jag gjorde mos av en liten stackars korkad mus också som planterat sig på vägen. Inte som att man väjer för en liten gnagare när man inte ens bör väja för småvilt som harar och fasaner..

Annars hoppas jag att nån familj ska ringa från staterna och vilja ha mig som au pair nu nån gång. Visst har det bara gått en vecka men ändå, jag är otålig.

Tror jag ska träna lite nu, men jag lovar inget. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar