måndag 22 november 2010

Obeskrivligt lycklig

Alltså jag vet, det är lite rörigt på bloggen nu, men det är lika rörigt i mitt huvud.

Pittsburgh ringde inte igår, därav mitt luddiga inlägg tidigare idag. Sen fick jag mejl om att dom skulle försöka ringa ikväll men tänkte att dom kanske ringer en annan dag snart. Så jag var lite insnöad på att nykomlingen, Californien, skulle ringa först men icke. Pittsburgh ringde nu i afton och jag är kär i den familjen tror jag. Det kommer bli sjukt bra om jag väljer dom. Jag liksom känner det. Så nu finns det väl egentligen ingen anledning att stick around och vänta på Californien, men jag har mejlat och sagt att dom gärna får ringa mig. Vilket dom säkert kommer göra typ imorn då och jag ska lyssna snällt absolut men som jag sa till mamma så känns det som att det ska mycket till om de ska få mig att känna som jag gör för familj nummer ett.

Okej, det där var bara one big mess, men var tvungen att ventilera. Btw, sitter och nördar mig med klassisk musik, I like it!
Ciao.

2 kommentarer: