onsdag 24 november 2010

Come on and raise your glass!

Inte party ikväll, men jag lyssnar på P!nk. Hon är grym.

Jag är så vidrigt trött efter denna dag på jobbet och kvar i tanken på att jag ska gå upp klockan 06.00 imorn. Det är bara pain, finns ingen som helst tjusning i det. Men som jag så trevligt kom på när jag städade i köket idag så har vi alla heltidsanställda klarat av mer än halva jobbveckan. Bara två dagar till helg och vila. Eller fiesta, det får vi se.

Annars då, världens äckligaste väder tror jag, och det har gått hål i mina överdragsbyxor på jobbet. Great. Jag har smått ont i huvudet, fryser så jag har dubbla tjocktröjor på mig och vill inget annat alls än typ... svulla?? Och titta på vänner. Igår sa jag till mig själv att jag skulle dansa tills mina ben gick av idag, men min huvudvärk säger annat. Fast så ser jag ju den där bilden jag målat, en modellbild av en inte speciellt attraktiv tjej, lättklädd och galet exotisk med en smokin' body och liksom mentalt tvingar mig själv att göra någon form av aktivitet. Så det blir nog Zumba i alla fall. Lägger ut en lite "fnissig" bild trots att jag känner mig allt annat än det just nu.
Ciao.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar