lördag 11 december 2010

And so, he fell asleep

Ja Milo alltså.

Ikväll är jag verkligen moster. Jag sitter barnvakt åt 1 månad gamla Milo. Han har ätit och gnällt, vi har hunnit byta en blöja och nu har han somnat. När jag har kunnat har jag tittat lite på Narnia som går på TV. Kul kväll! *tummen upp* Haha, nej men det är nice att ta det lugnt ibland också.

Annars har jag shoppat idag, julklappar till familj och vän, och till mig själv, höhö. Allt detta med bästa Annie. Verkligen tur att vi ses nästa lördag också. Känner inte att jag är redo att säga adjö för minst 14(!!) månader till henne. Hon åker till Australien nu i december, och när hon kommer hem har jag lång tid kvar i USA. Shiiit... Vi är grymma vi, som flyr landet.

Nu ska jag fortsätta se slutet på Narnia och sen får vi se vad kvällen bjuder. Förmodligen bara mer TV.

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar