tisdag 14 december 2010

Bland tomtar och troll

Tjabba.

Måste först säga att jag har duktigaste barnen på dagis, Luciatåget igår var en succé och jag var stolt som en blödig mamma.

Nästa sak på listan, jag har fått en miljon mejl (känns det som iaf) från the London office och från svenska kontoret och jag ska inom tio dagar få papper till mina visum handlingar. Och sen har jag fått mängder med info om vad jag ska börja fylla i nu online. Shiet.

Idag ska jag vänta på skypesamtal från min nya familj (yaay) och förhoppningsvis göra klart pepparkakshöghusen. Igår satte jag ihop fanskapen och idag hade jag tänkt lyckas med konsten att göra en glasyr som inte flyter samman. Vi får se hur det går. Bild kommer om det blir snyggt.

Nu ropar min mage efter mat och mat skall det bli, vi ses i köttfärssåsen folks. Ciao.

1 kommentar:

  1. Hej!
    va kul att du ska åka till USA! jag hoppas att du verkligen får det helt galet kul och får uppleva massor av spännade saker! fortsätt blogga så man får följa ditt äventyr! ;)
    ha en trevlig jul och nyår!
    kramar Anna :)

    SvaraRadera