fredag 10 december 2010

Ett sug i magen

Inte efter godis, det har jag bredvid mig.
Inte efter sällskap, jag ska göra pepparkaksdeg med Lovisa sen.
Inte efter nåt att göra, jag uppdaterar ju bloggen.

Fick ett sug i magen när jag kollade min mejl, det stod att the US will enter your match now for the January 10th.

JAG FLYTTAR TILL USA OM EN MÅNAD!!! Exakt på dagen flyttar jag om en månad. Världens sug i magen när jag läste orden. Det är fan helt jävla otroligt.... *sitter och stirrar* Så dit ska jag då, Pittsburgh. Lägenhet och köra bil hit och dit och ta hand om ett cjutigt kid. Jag kommer dö.
Haha, jag kommer vara grym!!

Annars så jobbade med mina barn idag, jag hade ingen röst värd att tala med så det var tur att dom bara var 7 st. Och vi tackar gud för att han lät människan skapa CD-sagan. Annars hade jag inte överlevt dagen. Så jag tackar Stefan Sauk som med mycket bra inlevelse läste Sagan om den lilla Rödluvan, Mästerkatten i stövlar och Den fula ankungen för mina barn idag, tack!

Ikväll ska jag dra ihop en pepparkaksdeg som sagt och imorn blir det julklappshandling med Annie på dagen och barnvakt åt Milo på kvällen. Jao ciaooo!!

2 kommentarer:

  1. Vi måste köra en riktig avskeds-utekväll innan du drar sen! ;D Och så måste du blogga från USA, verkar skitspännande! ^^

    SvaraRadera
  2. Vi kommer sakna dig, gumman. Men så glada för ditt äventyr. Ett minne för livet. Älskar dig. / Mamma & Pappa

    SvaraRadera