tisdag 28 december 2010

Tja!

Nu sitter jag hemma hos Sandra och Eric, jag trivs bra här. Milo sover så det är lugna gatan! Var till ambassaden idag, man. Gick upp kl 6, kl 7 sladda morfar in och så började vi tuffa mot sthlm. Mådde illa, hade inte sovit normalt och var som ett förbannat asplöv när jag kom fram. Vilket visade sig helt onödigt eftersom man inte pratar så mycket. Jag svara på hur många barn jag skulle ta hand om och sen var det klart. Fast jag fick ju vänta i säkert en timme, om inte mer. Så jag satt och kolla på BBC News och kände mig som ett får när jag som genom automatik letade efter svensk text.... säger mycket om mitt sinnestillstånd i morse :p

Allt gick iaf som smort, morfar körde mig tillbaka till Uppsala och jag knata till hit där jag är nu. JAg började fixa till mig och sen var det en fotosession med min tatuering i fokus som gällde, meeen den är ju ganska liten så vill man se mig och mitt otroligt vackra ansikte (*självgod* ^^) så syns inte tattoon så mkt. Inte nåt att göra åt, vissa bilder är grymt snygga iaf, Eric ska fixa lite med kontraster och sånt innan jag delar med mig, men det kommer, var så säker ^^ .

Nu är jag invalidotrött, ska kolla lite på min au pair sida och sen däckar jag tills det blir middag! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar