söndag 12 december 2010

Var god slå er ner, känn er nedslagen.

Hähähähä.

Mitt senaste dygn har jag som sagt spenderat med Milo och Syster. Nu är jag ganska trött. Speciellt eftersom jag har fått allvarliga adhd-uttbrott när jag har bakat ut delarna till årets pepparkakshus. I år tänkte jag vara grymt arkitektisk och rita delarna själv. Sagt och gjort, jag
ritade och mätte och började med deg-fan. Som var en jävla hård klump. Arbeta degen, börja med delarna. Jo då, det går ganska bra tills degen börjar fasta i bakbordet, gå sönder, alla delar jäser helskumt och blir bubbliga och konstiga och jag ville slita mitt hår. Men typ fyra timmar, en hel pepparkaksdeg och 700 dampanfall senare har jag i alla fall ett gäng brokiga delar som imorn (om jag orkar) ska bli två höghus. Med en herrans massa kristyr och godis på blir det nog fint.

Var i stallet och hängde upp julgott till hästarna och så bushälsade vi lite på djuren i hagen,
knäckebröd ja mums! Okej, nog med flum, jag ska duscha, fixa MASSOR av onyttigheter och kolla på film med mamma. Ciao!
Från mobil, min nya barkgrundsbild ;)
Jag dör, vilka ögon.
Godmorgon, lite frulle sådär ^^
God Jul till min Bea Bus Jävel. Älskar dig min knäppa häst :)
HAAHAHA Mongo är bara förnamnet
Tessan och lilla E. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar