söndag 26 december 2010

Jag gillar det här

Det är nice att ha sådär ofattbart mycket tid över. Jag kan verkligen lägga livet på hyllan och glida in i bloggvärlden och stanna där, hur länge som helst! Sitter och sjukar med lilla E på facebook, haha! Men annars tänkte jag total-såga en stackars sate på skrivit nåt otroligt begåvat på msn.com startsida. Det dök upp en "nyhet" om "17 tecken på en dålig film". Detta var då exempel på filmer som jag både läst om och sett trailers till, eller rentav sett hela filmen. Inte världens bottenskrap, men kanske inte helt oslagbara filmer heller. Hur som helst, poängen är att personen som skivit detta ifråga, totalsågar en hel film pga småsaker, typ fenomenet "kille-och-tjej-byter-kropp" (the hot chick), eller för att en skådis inte fixar en amerikansk engelsk accent nåt vidare (Gerard Butler i the Bounty Hunter). Och känner jag, vad vill du världen? Helt vanliga filmer är tydligen skitfilmer för att du skulle ha dig ett liv. Erkänn att du egentligen skulle vilja spela huvudrollen i en sån där dålig film? Nej, ska man ge exempel på en dålig film kan man väl åtminstone välja filmer som verkligen är skitdåliga typ SvenKlangs Kvintett, Dude, where's my car eller Night at the Roxbury. Där har vi dåliga filmer (fast sistnämnda skrattar jag ändå åt, så dåliga att de blir bra! x))

Allt för mig, tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar