måndag 11 april 2011

Banken

Idag tog jag mig i kragen lite. Jag gick till banken och tog ut en blygsam summa pengar. Jag insåg att jag glömt säga att jag var klumpis på semestern och tappade mitt bankkort nånstans inne på Universal.... Men kortet är spärrat och jag väntas få ett nytt imorn så inga problem. Nu tog jag ut lite cash och styrde upp lite besparingar så I'm all set.

Annars då, va på en bar/restaurang liknande nånting ställe och vet ni vad! Killen som kolla leg gav mig 21-år bandet. Alltså tog jag mig en öl i ena baren och en drink i andra baren, jävligt nice, jag kände mig som mig själv igen. Killen i id-kollen var dock inte den bästa på matte uppenbarligen. Det var nice i alla fall, biljard, linedance och mekanisk tjur. I gotta get on that one haha ;) Nice nice hur som helst, ska nog prova linedance nån kväll också haha ser ju bra skoj ut.

Nu ska jag sola lite, vädret är helt enkelt fantastiskt här, jag sitter i korta shorts och tublinne och svettas nästan. Men det är en perfekt bris så det är lugna puckar. Adjö!

1 kommentar: