fredag 22 april 2011

En kväll värd att berätta om!

Många "mental-pictures" har tagits ikväll när jag har haft om möjligt den bästa kvällen med mina grabbar hitills. Vi har spelat twister, påskpysslat och ränt, allt tillsammans och det har inte varit så mycket som ett uns gnäll, alls! Fett awesome kväll, jag känner mig så glad! Och så är det ingen skola imorn så jag behöver inte rulla ur sängen så tidigt, skööönt. Och så är det Seinfeld två avsnitt nu, bra kväll!

Nu hoppas jag bara att Eylen har tid att hänga med mig till biografen imorn så är helgen gjord. Och nästa vecka kommer MatildaMinMatilda! Ååh, hjärta. Nej nu, Seinfeld. Hörs!

p.s. ja mamma, det var precis det jag sa till Samantha när jag valde väskan "den här kommer jag inte få ha för mig själv när jag kommer hem, that's for sure!" ;P Så jag har redan bestämt för att jag ska inhandla lite fler Coachväskor när det blir tillfälle ;) PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar