tisdag 26 april 2011

Jag är åter!!

Livs levande!

Mycket har hänt i helgen både här och i Svedala vill jag väl tro. Det har varit påskhelg utan ägghalvor för min del (mycket tråkigt) men istället hade vi aaaaasgod skinka (jag svär, den var himmelsk!) och Peters mashed potatoes som toppar allt. Han kan det där med potatismos han! Jag fick ett mycket gulligt kort och en liten chokladkanin ^^ Själv agerade jag the Sweaster Bunny och delade ut chokladkaniner och chokladtulpaner och chokladpraliner så det bara hagla. Fin påsk, fast jag saknar att görat som vi gört i Sweeden. Med ägghalvor och riktiga påskägg! Men oh well, det var underhållande att se grabbsen på easter hunt! Haha så taggade, söta :)

I fredags var jag på bio och såg RIO, fan den bästa film jag sett på länge! Och i lördags såg jag den där skräckfilmen, vad heter den.. Insidious.. FY FAN! Vad äcklig, såg ungefär halva filmen för att jag inte palla visionerna, och nu har jag svårt att titta genom fönster när det är mörkt.. great. Men oh well, antar att filmen var bra eftersom den bokstavligen skrämde skiten ur mig varannan minut.

Jag är sämst på att ta bilder men idag har jag spelat massa basket, en av ungarna (minns inte vem det va) langa en basketboll rätt i nyllet på mig (inte med mening) så jag bet mig i tungan på kuppen, fy fan det gjorde mer ont att bita sig i tungan, haha. Men jag njöt av det underbara vädret, sägs att det ska bli likadant imorn, men jag lovar inte bilder för jag är inte 100 på att jag kan hålla det. Ciaooo!!

1 kommentar:

  1. jag såg också rio på bio för inte så länge sedan :D Väldigt bra. hoppas du har det fint där borta! :)

    SvaraRadera