torsdag 14 april 2011

Det är inte ofta


Speciellt inte nu för tiden men jag bloggar för andra gången på samma dag.

Jag vill tro att jag har gjort ett genombrott med ett av mina värdbarn. Jag hade köpt "fel" pålägg till lunchmackan men tydligen gick det hem, infact, han önskade samma sak fast med ytterliggare pålägg så som skinka och majonäs. Jag förstår att det kanske inte verkar som nåt märkvärdigt, men för mig som har studerat på ett närmare plan kände jag ett "yay!". :)

För hundra år sen, dagen efter magaluf september 2009

Ville ba tala om 'et!
Nu ska jag kika på TopModel, Shedding for the wedding och allt annat som kommer före Seinfeld kl 11, om jag inte somnar före dess vill säga. Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Mmm Magaluf....Kommer du ihåg " jag är som en manet som driver runt och söker efter värme" Hahahaha!!

    SvaraRadera