onsdag 13 april 2011

Citat

"Hur fan kan man bli så jävla känd för att man är snygg när man är så jävla ful!!" - Magnus Betnér om Linda Rosing.

Hahahaaaaha! Lovely!

Annars då, jag sov bort förmiddagen för att jag var så infernaliskt trött! Så jag sov från ca halv nio när jag langat in första tvätten, till elva när jag tog min högra näve och drog mig upp ur sängen för att slänga in nästa maskin tvätt och sedan åka ut på äventyr. Jag skulle alltså åka och hämta Nickys baseball kläder från okänd adress. Skriver in i gps:en och kör. Det är cool en bra bit jag känner igen alla gator och vägar, börjar långsamt komma bort från där jag känner igen mig och tillslut kör jag i ett enkelt litet bostadsområde med villor, precis som där jag bor själv. "Destination" säger gps:en. Det är ett vanligt hus med det nummer jag har inskrivet. Okej, jag kikar lite, ser då en kasse som hänger vid dörren. Smyger upp och det visar sig vara kläderna jag ska ha. Plockar ner kassen, kikar mig omkring eftersom jag antagligen ser ut som en tjuuuv, (vad är min människa för människa) och skuttar sedan därifrån och in i bilen och kör hem. Lite mysko situation tycker jag men oh well!

Men nu ska jag försöka klura ut hurvida Nicky ska spela baseball idag eller inte, och så lite tvätt på det såklart ^^ Avslutar med ett till citat:

"...dom skulle säkert göra en väska av skalbaggar om dom bara kom på hur man gör" - Magnus Betnér om djurplågeri.

Ciao.

2 kommentarer: