tisdag 19 april 2011

Hehehej

Jag vaknade med lite halsont som sitter i än. Jag är livrädd för att bli sjuk. Bara av den enkla anledningen att jag verkligen inte pallar att vara sjuk. Men jaja.

Var så förbannat trött i morse att jag bara la in en maskin tvätt när alla var ute ur huset och slocknade i 1½ timme. Nu kommer jag förmodligen fungera resten av dagen. Men det regnar och jag sitter faktiskt och tänker väldigt mycket på Sverige och alla mina kära som finns där. Klart att jag funderar lite på hur det skulle ha varit om jag aldrig åkt. Jag vet att jag skulle ångrat mig men i alla fall, jag är bra på att tänka. I synnerhet tänka för mycket.

När jag ändå är inne på tänkandet tänker jag på att Matiilldaaa min böna kommer till New York i nästa vecka så jag får Sverige besök!! Hoppas på dunderbra väder den helgen så kan vi säkert utforska NY lite tillsammans :D Och sen kommer mamma i Juni, så jag behöver inte vänta så länge nu, mooor kommer snart! Hjärta! :) Det har verkligen känts konstigt att vara borta från alla man känner i över tre månader. Helt jävla galet! Men jag har ju lyckats allright ;)

Nu ska jag vika tvätt, adjö!

1 kommentar: