måndag 18 april 2011

Okeeej, så. Helgen.

Jag vet, jag har inte uppdaterat på heeela helgen, fy skam!

Men här kommer det! Håll i hatten. Jag sov till ca 1.30 på lördagen för att jag var helt slut, tvärdöd från en lång fredagkväll som inte bestod av annat än att helt enkelt sitta och glo långt in på natten. Uggla kan man också säga. När jag då vaknade på lördagen vart det frulle och sen göra sig i ordning med dusch och allt som behövs innan en utekväll. Kl 3.15 hämta Michaela upp mig och vi for med ljusets hastighet hem till henne och fortsatte med smink och hårfix. Strömavbrott kom lägligt under denna tid också, asbra. Kl 6.15 åkte vi och hämta en tårta, och
så fick vi skjuts till Taz, hennes födelsedagsfirande kunde börja. Tårta på plats, presenter på G
och höga klackar klapprade runt tillsammans med förväntansfullt fnitter. Det blev pizza på tårta till inte så bra musik, här började mitt partymood sjunka. Detta skulle föreställa förfesten som brukar för mig vara höjdpunkten på varje kalas... Oh well, vår skjuts kom vi tog bilen en lång sträcka och sedan tunnelbana och taxi till Webster Hall där det var förvånansvärt lite folk. Det var liksom inte crowded. Musiken var inte 100% och det var endast 2 av 5 i mitt gäng som var taggade på att äga golvet, jag och Michaela. Så vi ägde golvet alright men det blev liksom aldrig drag. Är inte direkt besviken för ärligt talat så har jag inte så mycket förväntningar på festande här i staterna. Amerikanare vet helt enkelt inte hur man gör det bäst. Eller så vet dom det när dom är 21, vad vet jag.

Igår kände jag mig tvärdöd av tröttma, dock var det väldigt trevligt att slippa vakna upp bakfull. Tvätta bort sminket och drog på mig ett par shorts så Michaela kunde skjutsa hem mig och sen skypa jag med Sweeden resten av dagen innan jag tog mig i kragen och gick ut för en middag på Colorado Cafe. Denna gång satt det en mer klipsk man vid ID-kollen, dock spelade det i alla fall ingen roll eftersom jag körde. Men nog om det, min helg var som vilken helg som helst kan man säga men jag slänger in lite pics. Enjoy. Ciao.

Happy Birthday Taz :)

WH

Haha! Love the fact att killen ser ut att tillhöra vårt gäng x)

Birthday girl!

Circus dude ,V..





Var vänlig ignorera att jag ser galen/hysterisk/hemsk eller dylikt på alla bilder, tack.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar