tisdag 5 april 2011

Uppdatering

Okay, sa nu ar jag i florida. Och det regnar infernaliskt. Men jag ar inte bitter, det ar fortfarande varmt, jag har liksom shorts pa mig. Har inte haft shorts pa jag vet inte hur lange. Jag har ingen aning om vad dagen ska bjuda pa, men om regnet upphor vid 4-5 som vi tror sa gar vi pa universal i alla fall. Nu nar jag sitter inne i nat slags vantrum och ser pa regnet som faller pa palmbladen tanker jag pa hur illa Annie och hennes kompis var inregnade pa en o i Thailand. Inte for att det har ens ar i narheten av det men det ar nat med att se regnet och palmerna. Oh well.

Okej, lat mig beskriva scenariot jag befinner mig i grundligt for er:

Jag sitter i en rod/gul/orange-monstrad soffa. Bredvid mig sitter Max och spelar nat som ser ut som en modern och mindre tontstamplad version av forntidens gameboy. Lat mig tillagga att Max sitter till hoger om mig. Om jag tittar lite snett at vanster sitter Nicky och spelar nagot pa Samanthas Ipad. Bredvid honom sitter Alex och laser i nan broschyr fran universal. De sitter pa stolar med stora mjuka bruna dynor. Och nu gick Alex till the restrooms. Till hoger om mig finns en receptionsdisk med tva spansktalande kvinnor, formodligen omkring 23-25 ar gamla. I lokalen finns lite mer mobler, en godismaskin, en klocka pa vaggen och en plattTV som visar UmiiZoomii pa Nickelodion. TV for smaa barn, mycket underhallande for mig och mina grabbar som ar 8,11 och 11. Och sa jag pa 20 ar

Och vi sitter har och har svintrakigt for att Samantha och Peter ar pa nan tour av nat slag for att fa nagot gratis, tror det kan ha varit hotell rummet eller nan biljett. Just nu kanner jag for att rana en san dar godisautomat. Men inte skulle val jag, tss nee.. Men vem vet, ni kanske ser mig pa nan "Floridas most wanted" haha!

Men nu ni, orkar jag inte skriva mer. Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar