fredag 29 april 2011

Gym, deklaration och hemlängtan

Har gymmat tre dagar i rad och nu kan jag knappt gå. Inget mera gym fören nästa vecka tack!

Idag deklarerade jag för skatten hemma i Sveriget. Det var skitenkelt, kommer alltid att deklarera över internet i fortsättningen. Däremot är det strul med banken här i staterna, skit! Ska bara skypa klart med Sweeden och sen till banken för att fixa till allt. Hoppas det går smidigt för jag orkaar intee annat.

Och varför jag inte orkar beror på många anledningar. Jag är kvinna och med det följer pms, tackar så jävla mycket gud. På det har jag fruktansvärda allergibesvär som är outhärdliga. Mina ögon kliar 24/7 och jag är trött lika ofta. När mina ungar kommer med en "attityd" känner jag att det blir lite för mycket och att jag helst bara vill lägga mig i min säng och gömma mig under täcket ett tag. Och sen nånstans mitt i allt det där så dök hemlängtan upp så jag fällde ett gäng tårar i form av storböl när jag skypade med mamma. Men vi bestämde att vi skulle fira en egen midsommar när hon kommer hit, om 40 dagar, jag räknar nog ner! Hjärta! Så jag blev lite gladare och nu tänkte jag ta till lite chips.

Hej me sig! Ciao.

1 kommentar:

  1. Vi ska visa amerikanerna hur en svensk midsommar går till, med snapsvisor, små grodorna och allt. Puss<3<3<3

    SvaraRadera