torsdag 28 april 2011

Ingen rubrik

Kom inte på nåt som passade.

Min dag: Max är sjuk så jag har varit hemma och slagits mot tröttma och allergi i princip hela dagen. Inte gjort mycket mer än kollat på TV. Inte så intressant. Men jag tänkte klottra ner lite kråkor om att gymma, eller själv lokalen som kallas gym. Det är sååå inte min natur att befinna mig i ett gym, än mindre använda redskapen som finns där inne. Jag känner mig obeskrivligt obekväm när jag går in på stället. Ungefär som en riktig landkrabba känner sig i vatten, eller en riktig partypooper inne på en club. Eller som mamma så fort man drar fram kameran. Så känner jag mig när jag går in i ett gym. Man kan inte låta bli att titta på alla runt omkring, eller låta bli att försöka fundera på vad alla andra tänker om dig (förmodligen kunde dom inte bry sig mindre).

MEN.

Nu när jag spenderade mina sista 30 dollar (och 6 av Michaelas) på ett gymkort är det dags att övervinna gym-fobin. Beach 2011, it might happen. Ciao.

1 kommentar:

  1. Vet vad du snackar om men det känns bättre när du kommit in i det :)

    SvaraRadera